тел. +380(552) 49-40-71
email: jaslisad5@ukr.net

Візитка

  • Заснований 16 грудня 1982 року.
  • Діє на підставі Статуту.
  • Є комунальною власністю

Режим роботи:

  • П’ятиденний робочий тиждень з 7.00 до 17.30 год.
  • Чергова група з 7.00 до 19.00 год. (для дітей від 3 до 6 років)
  • Вихідні: субота, неділя, святкові дні.

Функціонує 12 груп:

  • 2 групи для дітей ясельного віку (від 2 до 3 років)
  • 3 групи експериментальні (від 2 до 5 років)
  • 7 груп для дітей дошкільного віку (від 3 до 6 років)
  • Народознавчий;
  • Розвиток творчих здібностей;
  • Інноваційна діяльність;
  • Співпраця з сім'єю
  • 2008 - Диплом МОіН, молоді та спорту України
  • 2008 - Грамота Державної автомобільної інспекції
  • 2004, 2009 - Подяка та Грамота навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Херсонської області
  • 2010, 2014 - Подяка ХДУ
  • 2010 - Подяка ДЮКПФ-4
  • 2011 - Грамота управління освіти Херсонської міської ради
  • 2012 - Козацька Подяка
  • 2013 - Дипломом міського голови ІІІ параду-карнавалу «Карапузів»
  • 2014 - Диплом управління освіти за ІІ місце у ІІ турі міської спартакіади «Крок до Олімпу»
  • 2014 - Гран-прі міського конкурсу «Крок до Зірок»
  • 2015 - Грамота голови Дніпровської районної організації ТЧХУ за активну участь у проведенні Всеукраїнського Місячника Червоного Хреста
  • 2015, 2016 - Диплом управління освіти за ІІ місце у міській спартакіаді для дошкільників «Крок до Олімпу»
  • 2015 - Грамота управління освіти за І місце у міському конкурсі для дошкільників «Крок до зірок» в номінації «Хореографія»
  • 2016 - Диплом за участь у Благодійній Акції дитячої творчості «Від серця до серця»
  • 2016 - Диплом Президента Ротарі клубу за ІІ місце в конкурсі знавців англійської мови

Технології особистісно - зорієнтованого навчання та виховання у класах загальноосвітніх шкіл та групах дошкільних закладів зі змішаним фінансуванням, утворених за бажанням громади

З 2011 року заклад працює над експериментом за темою «Технології особистісно - зорієнтованого навчання та виховання у класах загальноосвітніх шкіл та групах дошкільних закладів зі змішаним фінансуванням, утворених за бажанням громади»

Мета: розвиток соціально-емоційної компетентності дитини

Результат: розкриття творчих здібностей дітей, вільне спілкування в колективі, спроможність адаптуватися до соціуму в різних ситуаціях.

В 2015 році закінчився експеримент за темою «Створення моделі дошкільної медіаосвіти» . Результатом є оволодіння педагогами практичними вміннями і навичками при використання медіа технологій, напрацювання та використання медіапрезентацій під час організації освітнього процесу; спільно з дітьми створення мультфільмів.